Nacht van de Ambiance

N-VA Wervik organiseert tweede Nacht Van de Ambiance op 30 september in zaal Oosthove.

Dit jaar wordt het een heus Schlagerfestival.  Alle opbrengst gaat integraal naar de vzw kinderkankerfonds.

Op 30 september vanaf 19u zullen opeenvolgend volgende Vlaamse artiesten voor de nodige ‘ambiance’ zorgen.   Matthias Lens, accordeonist en partner  van Laura Lynn, zorgt met zijn leuke zomerse beat en speelse accordeonklanken dat iedereen de dansvloer onveilig maakt.

Tweede in de rij is Wim Soutaer, een echte entertainer, die in 2003 doorbrak na deelname in ‘idool’  en dit jaar een heuse comeback als soloartiest beleeft.

Als apotheose verwachten we dat met  Bart Kaëll,  een rasechte Vlaamse zanger, met een opeenvolging van feesthits en meer dan 30 jaar ervaring, het feest echt zal uitbarsten.

Tussendoor en achteraf zorgen de Party Trooperz dat het feest compleet is.

Andere verenigingen stimuleren om fuiven te organiseren

‘’Het idee is er gekomen tijdens een brainstorming van onze werkgroep organisatie” licht organisatieverantwoordelijke Joachim Anne toe.  “Op feest-vieren staat geen leeftijd.  We wilden dan ook zoveel als mogelijk mensen van alle leeftijden laten deelnemen. Een schlagerfestival was er nog niet in Wervik en we twijfelden dan ook geen seconde langer.”

“Daarnaast willen we  andere verenigingen stimuleren om deze stap te zetten” vult voorzitter Virginie Terrier aan.  "We voelen nog steeds een zekere terughoudendheid bij verenigingen om een fuif te organiseren.  Met de Nacht Van de Ambiance willen we aantonen dat het best mogelijk is maar ook zeker kan”

Alle opbrengst naar het goede doel vzw Kinderkankerfonds

“Jaarlijks dragen we als N-VA afdeling ons steentje bij voor een goed doel.  Dit jaar koppelen we dit aan de Nacht Van de Ambiance en gaat de opbrengst integraal naar het Kinderkankerfonds”  verduidelijkt  voorzitter Virginie Terrier.  “Jammergenoeg kennen we allen wel iemand die te maken heeft met de smerige ziekte kanker.  De vzw kinderkankerfonds geeft financiële en psychologische steun aan kinderen met kanker en hun gezinnen. We aarzelden dan ook niet om deze vzw te steunen.”

“Tot slot wil ik benadrukken dat de avond totaal a-politiek is en iedereen welkom is.  We hopen dan ook dat iedereen zich komt amuseren en het één groot feest wordt”

Kaarten te verkrijgen via mail  NachtVandeAmbiance [at] gmail.com  of  0478/47 18 01 of 0479/45 90 72.

.Het Bestuur van N-VA Wervik-Geluwe

Contactpersoon:  Virginie Terrier  0473/576 491